söndag 5 juli 2015

Tävling - Pyssloteket

Jag är med i en tävling på Pyssloteket. De har gjort om sin blogg och färgerna går nu i turkost och blått. Så tävlingen handlar om att göra ett kort, bått och turkost ska dominera på kortet.

Läs mer om tävlingen här: https://pyssloteket.wordpress.com/2015/06/17/tavlingsdags-4/

Jag gjorde ett kort med Lawn Fawn stämplar. Jag testade att göra ett eget mönsterpapper där jag stämplade monster på ett vanligt blått papper. Jag tyckte att resultatet blev bra, det kommer jag göra fler gånger!

Stämplar och dies - Lawn Fawn Monster Mash

Dies fyrkant - Lawn Fawn
Snöre - Lawn Fawn

4 kommentarer:

  1. Vilket Buuuuuskul kort! Faller totalt för det <3

    SvaraRadera
  2. Häftigt kort! :) /Anna

    SvaraRadera
  3. Lawn fawn är bäst - ingen protest! Gillar upplägget med en ram på distans.Tack för fint bidrag!

    SvaraRadera
  4. Superläckert!! Vilka underbara stämplar! <3

    / Tettiz - Jeanette

    SvaraRadera