fredag 1 november 2013

European scrap battle del 5

Femte delmomentet i tävlingen hade temat musik. Man skulle välja en musikstil och stilen skulle synas på kortet. Denna utmaning var svår. Jag tyckte inte att jag hade några passande papper, stämplar eller dekorationer. Mitt i utmaningsvecka åkte jag också till Stockholm med jobbet i 3 dagar. Men resan gav shoppingmöjligheter så jag köpte passande papper och dekorationer. Jag har fått kämpat jättemycket med kortet, och jag blev inte riktigt nöjd med kortet.

Jag hoppas att ni ser att musikstilen är rock!

Detta kort blev mitt sista kort i tävlingen. Min motståndare gjorde ett jättehäftigt och snyggt kort och vann. Men jag är helnöjd med min prestation. Jag blev en av de åtta bästa i tävling av nästan 90 startande. Tänk att lilla jag kunde gå så långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar