fredag 11 oktober 2013

Tävling del 4

Tävlingen fortsätter. Utmaningen till del 4 var blommor, man skulle använda minst ett blompapper och minst 3 blommor. Tidigare utmaningar har jag haft väldiga problem med innan jag kommit på vad jag ska göra. Men detta var den "enklaste" utmaningen hittills för mig. Blommor är ju alltid skoj att använda :)

Min utmanare i tävlingen hade gjort ett kort som var väldigt likt mitt. Vi använde båda samma stämpelmärke och korten var väldigt lika. När jag såg hennes kort så kände jag att jag lika väl hade kunnat gjort hennes kort. Det var precis min stil, så jag gillade hennes kort såklart :) Jag gillar detta tävlingsmoment väldigt mycket men i detta fall hade jag blivit väldigt glad om hon vann.

Men det var jag som vann, blev glad. Nu är vi endast 8 st kvar!!! Jag hade absolut inte trott att jag skulle vara kvar så här långt. Mitt mål var att klara mig vidare i kvalet.

Nu väntar jag med spänning till morgondagen då vi får reda på utmaningen till delmoment 5.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar