lördag 28 september 2013

European Scrap Battle del 2

Här  kommer mitt bidrag till tävlingen Euroean Scrap Battle. I deltävling två skulle vi använda oss av ett ord som beskriver vad scrapbooking betyder för en. Jag funderade och funderade på vilket ord jag skulle använda mig av. Ju mer jag funderade ju mer invecklade blev mina tankar, kom bara på substantiv men ville egentligen använda mig av ett adjektiv. Så jag funderade på ännu mer och dagarna bara gick. Skrev om mitt problem på tävlingens facebook-sida. De svar jag fick var att inte krångla till det så mycket. Det var ju precis det jag hade gjort. Då började jag tänka enkelt och kom nästan genast fram till peaceful (rofyllt).

Så här blev mitt peacefull-kort. Jag gick vidare i tävlingen via WO, min motståndare lämnade inte in något kort. Jag hade gärna varit med i röstmomentet, jag är ju förtjust i tävlingsmomentet. Men så skoj att jag gick vidare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar